Complex dar simplu
Daylist rezolvă probleme complexe printr-o interfață simplă și intuitivă.
Daylist rezolvă probleme complexe printr-o interfață simplă și intuitivă.
Daylist comunică cu clienții tăi despre programări, feedback și promoții.
Un mic ERP croit pe dimensiunea centrului tău, extensibil și modular.
Daylist oferă o vedere de sus a stării centrului tău și te ajută să iei decizii.
Căutarea în stive de bibliorafturi și investigarea ultimei versiuni de excel cu programări au luat sfârșit! Cu Daylist ai o interfață simplă și intuitivă pentru managementul programărilor de unde vezi absolut toate informațiile despre parcursul clientului, balanța financiară și îi poți adăuga servicii și produse suplimentare. În plus, medicii sau specialiștii centrului tău pot completa rapoarte și observații pe care, mai departe, le poți trimite clienților tăi sau printa cu elementele tale de identitate. Plannerul Daylist nu doar amintește, prin SMS, clienților când se aproprie o programare, dar le oferă și posibilitatea să amâne motivat sau să confirme.
Cu Daylist, comunicarea cu clienții tăi se petrece, în mare parte, automat. Poți activa una sau mai multe opțiuni predefinite, precum trimiterea unui voucher de discount cu ocazia zilei de naștere sau cu ocazia celei de nume, amintirea restanțelor la plată după o anumită perioadă, facilitarea plăților online pentru restanțe sau avansuri, follow-up-uri, solicitare recenzii etc. De asemenea, aplicația permite clienților săi să confirme sau să infirme o programare.
Daylist menține pentru tine evidența stocurilor într-o manieră foarte simplă, iar rezultatele sunt: alerte când anumite produse se apropie de stoc zero, scădere automată din stoc pe măsură ce sunt prestate servicii, recepție marfă și note de consum. Cu aceste patru instrumente, Daylist oferă un control intuitiv și practic asupra inventarului centrului tău. Astfel, vei știi în orice moment care e stocul substanțelor și consumabilelor (seringi, branule, mingi, creme, geluri etc) și vei putea planifica achizițiile. În ceea ce privește dispozitivele sau echipamentele, vei putea comanda intervențiile pentru revizii și reparații direct din aplicație și vei știi precis când trebuie făcute lucrări de întreținere și schimbate filtrele.
Prin Daylist ai la dispoziție o librărie cuprinzătoare și mereu în creștere și actualizare de documente tipizate necesare pentru a-ți desfășura activitatea. Spre exemplu, poți genera
Daylist îți oferă, în oricare dintre pachete, posibilitatea să folosești API-ul (Application Programming Interface) pentru a introduce lead-uri și programări, clienți, servicii/produse și echipamente. Spre exemplu, poți încărca lead-uri direct din formularul de rezervare de pe website-ul tău direct în Daylist.
De asemenea, Daylist poate fi conectat cu orice platformă de plăți online în cazul în care optezi pentru plățile cu cardul direct din aplicație (Modulul CRM).
Daylist poate fi conectat, evident, și cu orice aplicație de facturare, precum SmartBill, Facturis sau Oblyo, pentru care deja există drivere pregătite.