Politica de anulare comandă

1. Anularea comenzii înainte de deschiderea contului

În cazul în care a fost completat formularul de comandă, dar contul nu a fost creat încă (nu a fost expediat mesajul de confirmare creare cont), potențialul client poate apela serviciul suport al Daylist și comunica anularea comenzii. În acest caz, contul nu va mai fi creat.

2. Anularea comenzii după deschiderea contului, în perioada demonstrativă

În cazul în care contul a fost creat, iar potențialul client se află în perioada demonstrativă și nu a făcut încă plata, va naviga la secțiunea Info Cont (disponibilă la clic pe Salut, NUMEUSER!, din partea superioară a ecranului) și va apăsa butonul Ștergere cont, apoi va confirma.

Un reprezentant Daylist va confirma telefonic ștergerea contului, iar datele încărcate de către utilizator vor fi eliminate din baza de date.

fost completat formularul de comandă, dar contul nu a fost creat încă (nu a fost expediat mesajul de confirmare creare cont), potențialul client poate apela serviciul suport al Daylist și comunica anularea comenzii. În acest caz, contul nu va mai fi creat.

3. Anularea unui abonament activ

În cazul în care contul a fost creat, un abonament achiziționat, iar platforma este în exploatare, utilizatorul va naviga la secțiunea Info Cont (disponibilă la clic pe Salut, NUMEUSER!, din partea superioară a ecranului) și va apăsa butonul Ștergere cont, apoi va confirma.

Un reprezentant Daylist va confirma telefonic ștergerea contului, iar datele încărcate de către utilizator vor fi eliminate din baza de date.

Perioada din abonament rămasă neutilizată nu va fi rambursată dacă au trecut mai mult de 15 zile de la începutul exploatării.