Întrebări frecvente

Ei bine, al nostru este realizat din interiorul industriei și am petrecut mult timp să înțelegem cum se folosesc programele de acest fel și cum nu se folosesc. De asemenea, am investit cel puțin la fel de mult timp în conceperea interfețelor și fluxurilor de lucru ceea ce a redus timpul de învățare pentru persoane având cunoștințe digitale limitate la doar o oră pentru funcțiile de bază.

De multe ori am auzit ”Avem zece angajați, douăzeci de echipamente, o bază de date cu sute de clienți și două puncte de lucru. Cine ne introduce datele în softul nou?”. Datele pot fi introduse treptat sau importate. Cine nu se descurcă ne poate apela pentru a-i face munca mai ușoară. Dacă aveți bazele de date în formate tabelare (ex. xlsx) atunci vi le procesăm și importăm. Dacă se găsesc în altă aplicație, le putem prelua și de acolo. Dacă sunt scrise cu pixul pe hârtie, le transcriem. 

Soluția noastră este un complexă, dar în același timp, foarte simplu de folosit. Daylist nu doar satisface problema programărilor, ci acoperă o plajă largă de funcții și comenzi, care ca scop final gestiunea automată a centrului tău. Iată câteva exemple: programări cu confirmare directă, plăți electronice, gestiune aparate (inclusiv service și depanare), optimizare program, facturare cu trimitere automată în ANAF pentru persoane juridice, informare pentru clienți și personal, managementul relației cu clienții (reamintiri, notificări plată, portal client, recomandări automate, felicitări cu ocazia zilelor de naștere și solicitare feedback).

Datele le poți descărca odată ce abonamentul este iar activ. Datele tale se vor șterge doar într-una dintre următoarele două condiții:

  • Abonamentul este suspendat de 12 luni
  • Faci o cerere pentru a șterge datele
  • Contractele se semnează pe 12 luni, apoi se prelungesc automat cu încă 12 luni.
  • Plata se poate face lună de lună sau în avans. Plata în avans aduce de la sine discounturi.
  • Toate nivelurile de abonament includ suport tehnic. De la nivelul 3 în sus, suportul tehnic este preferențial, adică cineva va fi disponibil în câteva minute pentru a-i adresa situația.
  • Fiecare client va ține legătura cu un manager de cont care va rezolva orice problemă legată de aplicație, atât tehnică (prin orientarea foarte rapidă către departamentul tehnic) cât și comercială.
  • Se poate renunța la contract în orice moment, cu condiția ca plățile să fie la zi. 
  • În cazul în care se întârzie cu plata abonamentului mai mult de 30 zile calendaristice accesul la aplicație va fi suspendat automat. Datele nu se șterg, decât după 12 luni de la suspendarea abonamentului sau la solicitarea ta. 
  • Nu se aplică penalități de întârziere. După 5 zile de la data scadentă vei primi notificări, iar după a 30-a zi de întârziere contul va fi suspendat pentru neplată

Aplicația este web-based, deci orice telefon, tabletă sau computer o poate folosi, cu condiția să fie conectate la Internet.

Daylist se poate conecta la orice aplicație de facturare, iar pentru unele dintre cele mai populare avem deja drivere de conectare, prin urmare trebuie doar să introduci niște date din ele pentru a crea legătura apoi poți emite documente de plată.

Intrebari despre Daylist